Saturday, November 20, 2010

shoping!shoping!shoping!

hehe..btapa excited nye saye!yelarr,,da lme kot x kuar jln2 sambil shoping di johor bahru terchenta!da lme gak x g jalan2 ngan cik hanida saman, rakan seperjuangan mase kat kmj dolu. Di kesempatan+kesempitan yg ade ni, kami pon x lepaskan pluang 'meneropong' sekitar jusco tebrau utk 'menerjah' kwsn2 yg ade SALE!=))))
like...like...like...
sbb byk lar gak kedai yg ade sale....tgk lar nih....
 bukti:sila lihat kanan saye...


Oleh itu, tidak akan sesekali aku melepaskan pluang yg ade ni...tapi...tapi...tapi...aku xde lar berblanja sakan sgt..kne jimat woh...duit bkn byk...stakat skali skala tu boleh lar.tu pon sbb ade sale. Aku mmg xkan bli kot baju yg lebih dr 50 hengget. Kalau da de gaji sendiri nti len larr, skang ni kene sedo diri ye adik2.hehe. Bukan kedekut atau berkire, tapi aku xnak lar blanja mengikut kehendak, bkn keperluan. Tiada bagus itu yerk.,..almaklum lar, time2 cuti ni mmg godaan syaitan ni rejam sgt manyak. X masal kang nk nek SEM baru xde duit nk bayo yuran,buku-bukuan, duit umah sewa, keperluan idop yg melambak, dan bermacam-macam lagi lar. Kalau bley xnk lar mintak duit mak ayah. Da de duit ptptn uh aku hengat nak gune dgn sebaek-baeknye...baek x aku?hehe.sudah!sudah!sini bkn tmpt utk prasan!mmm.....sblm hamba mengundur diri, izin kan hamba berkongsi juadah2 berikut:




Skarang nih aku lagi ske bli blouse, sbb rase lagi slesa n nampak sopan. Almaklum lah, next year saye suda masok 20-an meyh, jadik kne lar matured ckit. shirt hijau tu saje bli sbb nmpk simple but nice. So bley bwk pegi klaz. x pon klu da rse boring, pki duk umah je.hehe. ok lar mr. bloggie, chow dulu...mau kemas beg. Esok nk berangkat ke umah kakak ku, pn. intan!salam....nite sume....


No comments:

Post a Comment