Friday, November 12, 2010

cuti-cuti uitm!

Holla!!akhirnye dpt gak aku tido di atas katil ku yg indah lagi empuk ini stlh berbulan2 aku tinggalkan.urm......hehehehe. Malam td aku tido xlewat mne pon sbb da tak tahan sangat tgk Aina si anak sedaraku tido berdengkur2. Aku yg nga 'syok' tgk citer jepon 'My-Handsome-Butler' pon laz2 'syok' diulit mimpi sambil dipeluk memeluk  'butler' ku, Mr. Froggy. Haa!!!!sebelum tu, aku nk lar share ngan korang hobi baru aku skang ni. Kalau dulu zaman skola menengah biler taim cuti2 skolah yg indah ni akn aku abizkan ngan bace sgala novel yg sarat ngan bait2 yg indah2 belaka. Tapi semenjak da besar 'sikit' ni minat membaca tu da kurang lar kak,,almaklumlah keje saye dr kecik smpi lar ke tua besar x abih2 dok membaca. Dari kamus bergambar sampai laaa nii 'campbell', huh...nek muntah mak duk membace nyaah...otak ni pon klu bley kuarkan mmg rse nye da tumbuh bulu setebal 10 inci taw..-hyperbola sat-
Oleh yang demikian...di cuti sem yg berbahagia ini haruslah saye isi dgn perkara2 yg kurang berpekdah sikit....hehe. Skarang ni aku sibok ngan dvd jepun and korea yg siap aku beli dan pinjam agak2 cukup utk aku abizkan waktu2 cuti sem ni. PERHATIAN! aku bkn tgk movie 24 jam smpi nak terjojol bijik mate ngadap 'lepi'...ade lar,,jadual harian yg sudah siap saye susun aturkan utk cuti saye ini. Stakat ni aku da beli 3 dvd korea and 1 dvd jepon aku pinjam drp cik fazliana azizan -2010288588-
 - witch yoo hee
- worlds within
- my handsome butler
- first love of a royal prince

Tu lar stakat ni. Worlds Winthin tu mmg aku da lme nk tgk sbb aku minat giler ngan hyun bin. Stakat ni aku baru berjaya abizkan my handsome butler. Malam ni nak sambung yg len..nak abizkan cpt,,kot2 nmpk dvd baru n murah2 blaka...bley lar i bli lagik.*wink.

No comments:

Post a Comment