Saturday, May 21, 2011

U are my Pussy cats!

Hey...right now i really love my cats.....the three cats!kucin yg comel, nakal, aktif n manje..rindunye kat kowang.Pelik kan?budak yg takot kucin dlu ni, skang bole rindu2 kat kucin pulak. But tu lah..mmg pelik. Mule2 dule mmg aku x ske kat dowang nih, asl nmpk dwg dkat ngan aku je, aku mule lah jrit, lari..tapi lame2 da x larat da nk lari, nak jerit. Slowly aku cube men2 ngan dowang. And at last aku da bole pgg dowang!eh jap,bia aku knlkan dowang sekor2..


Dwg ade 3 ekor. 2 betina 1 jantan. Betina tu yg tompok2 n coklat, jantan yg kelabu. Nme dwg special sgt smpi x bole nk mention kat sini.hehe. Tapi yg plg aku syg yg ni haa....


Dia ni comey sgt... bile tgk dia, it reminds me of someone...dia manje n akn diam bile aku duk men2 ngan bulu dia. Dia ni lah si teruna.hehe.

yg ni plak bulu dia plg cantekk dlm adik bradik dia. Dia pon plg suke bersihkan bulu dia. Ari2 duk jilat bulu sendiri, tiap 1 jam lah!


Lg sekor aku xsempat nak snap gambo lah sbb yg tu jarang duk menempek kat aku.
comey kan dowang ni?dowang ni lah yg plg suke memekak kat umah sewa kitowang. Suke panjat sane sini, men bola dlm umah, panjat katil kitorang pastu gigit2 kitowang. Kadang2 geram, rase nk mara je..tapi kalau tade dwg rindu lah plak. Tu lah yg aku rase skang ni..I really miss my favorite cat..tp...dia da ilang...hopefully dia bek2 skang ni, dpt cr mkn sendiri tak pon dpt jmp tuan baru...Love u cat... :'(

No comments:

Post a Comment