Friday, May 6, 2011

Biarkan Aku..

Kadang2 kite mmg perlukan ruang utk bersendiri, layan prasaan, renung dan muhasabah diri kita. Tak semestinye kite kene sentiasa berteman, bergelak ketawa ngan kawan2. Cam ape yg aku alami skarang ni. Aku rase mcm nak duk sendiri, swg2..aku rase lg tenang. Bkn aku malas nk lyn kwn2 aku. Tapi entah lah, tetibe je aku rase nak nangis. Nak nangis sowang2. Rase cam nak lari pegi tempat len n nangis puas2. Pelik kan?tapi tu lah emosi, yang kite sendiri kadang2 tak paham dgn emosi kite sendiri. 

Biarlah...org lain takkan paham ape yg kite rase. Kite je yg paham diri kite sendiri. Skarang baru aku paham kenapa kdg2 tu org diam, dan tak nak bergaul dgn org lain. Mungkin dia perlukan some space utk diri sendiri. Jadi, kite jgn lah mudah sgt nak menilai org lain. Everything happens with reasons. Nobody knows. Hny diri sendiri je yg tau tiap ape yg berlaku dlm diri kita. 

That's all for for today..sebab tak tau sgt nak share ngan sape, so i decided to share it with my deary blog. Peace..=)

1 comment:

  1. kenape sayang ?? r u okay tak tu ?? huhu..tamola tensen tensen okayy...=) loveyouuu~

    ReplyDelete