Saturday, June 19, 2010

Selamat Tinggal JOHOR!

Akhirnya.....ke UTARA lagi lar aku okeh...xpuas2 bg aku ber'SPM' kat Penang, skang nak bg aku ber'DEGREE' kat Perlis lak.haha..Jgn tersangkut kat ank mami suda...choiii!!!!!tgk..tgk...tgk...nk kasi bukti jap kat kowang sume..
hah...nmpk x????Sy akn ke ujong dunia. Dan bakal ke Thailand.hehehe..Tp bes jugak,,bley aku jln2 kat tmpt org..Yelar,,time blaja ni lar bley g jaoh2,blaja cner idop kat tmpt org.3taon je,,xlme mne pon(nk sdpkn ati...)..
Tapi minggu nih aku agk buzy okeh,,ngan all the preparation yg kne wat..maklom lar,,aku ade 5 ari je nk 'settle'kn sume bnda..Nk bli brg2 kprluan, medical cek up, bkk akaun Bank Islam..huhu..Da mcm2 akaun aku bukak taw. tu tak trmasok lagik akaun fs,ms,fb dan sgale2nye larr...haha.Purse aku nih pon da pnoh ngan kad bank je..Duitnye xpnoh gak..adeh...Hopefully sgalenye brjln ngan lancar smpi lar aku masok dftr nti.amiin....U alls nk taw,,dlm pale hotak aku ni skang nga mncongak2 dan brfutar2 memikirkn ape yg aku nk bli??nk bwk hape??nk mule dr mne nih??last2 aku trmenong dan............ zzzzzz..........hehe..
Esok aku ade swimming class lak pepagi...Kne lar menggagahkan diri bangon awl..Dan mlm ni kne jugak larr tido awal..Klu tak mmg konpem2 lar aku ter'lajak' esok...terlajak prahu bley gak diundurkan,,terlajak bangon???jwpnnye,redha je lar...Dan akhir kate....slamat mlm bloggersss!!!
beta nak study jap(panduan msok U)...hehe..nitez!

2 comments:

  1. syiok laa dpt pi utara, kalo akak sukaaaa... :))

    ReplyDelete
  2. kak intan bab menyengkit mmg johan 1 dunia...haha..

    ReplyDelete