Sunday, June 13, 2010

Bermulanye di sini..............

Di suatu mlm yg gelap gulita, bertemankan cahaya ACER beserta cahaya 'Nur Kiah', bermulalah kisah tentang aku dan diriku.
Tiba2........
"yan,cube ko gi tutop suis piuk karen jap,kang kring lak nasik tuh."
Aduh!mak ni btol kacau line larr.Idea baek punyer bru nak masok.huhu.=P
udah larr yerk,sebelom hamba dok mrapu mlm2 bute nih,adelah baiknye hamba straight to the point saje.mmm...saje je di mlm yg bosan nih tgn aku dok gatai2 nk bkk web utk blogger nih.sebelum ni, jeles je dengo sume org duk ber'blog' sane sini. aku x de larr nk menceritakan percutian bersame kluarga terchenta serta resepi resepan segala (mcm blog akak haku),tp rase cam blog ni brgune gak larr utk aku yg ske 'mkn dlm' smpi bernanah ati-jantung-paru segale nih.
wpon line kat kampung aku di tg. gading, muar, johor ni adalah lembap, Tp..........ade aku kesa??asalkn prasaan bosan yg suda smpi ke tahap kuase18 nih mampu dikurangkn ke tahap yg lebih rendah kuasenyer..huhu..
x salah kot kalau aku nak mrapu meraban di awal2 nih..at least ade larr gak isi kandungan. klu wat esei nih dpt lah gak markah pendahuluan ckit.kui3..sdey cikgu BM aq klu bace ayt aku yg serba tunggang langgang ini.ampun cikgu!=)
Baiklah tuan2 dan puan2,smpi di sini dulu lar ayat pembuka kat(yg pjg lebar) sy pd arini yerk..
sekian.............

4 comments:

  1. welcome2~huhu.....jmpt anda jd follower saye juge ye,,,hehe

    ReplyDelete
  2. it's wonderful life:orait...rjin2 kn lar tgn anda mengomen entry sy nih yerk..=))

    ReplyDelete
  3. yiihhaaa... dah ada blog dah adik haku nih... ahaksss...welkam to d club... ahaksss

    ReplyDelete