Monday, June 14, 2010

Rejab oh Rejab........



salam......

PERHATIAN!kpd sesiapa yg bernama Rejab, sila jgn prasan yerk..ini bkn cobaan utk memanggil/menyeru/menggoda anda..Rejab yg aku mksdkn ni adelah bulan Rejab iaitu bulan Allah. Di bulan yg mulia ini, Allah akan mengampunkan dose, serta menurunkan rezeki kpd hambaNya yg amatlah rajin serta bersungguh2 dlm beribadat dan mendekatkan diri kpdNya.Amatlah juge ye digalakkan para umat Islam utk berpuasa dan topup2 lar amalan sunat yg sewaktu dgnnye..(yg xganti pose 2 pon sile2 lar byr utang2 anda skalian yerk..)
Aku ni pon nggak lar arif sgt dlm bab2 agame ni, tp de lar pengetahuan ckit2 yg bley ditong2 bersme rakan2 seperjuangan..ditambah pule dgn info2 bergune drp mak aku yg mmg rajin membace dan menghafal segala mcm jenis selawat,surah dan sgala2nye lah.Oleh yg demikian, beliau pon smpi2kn lar pesan kat ank beliau ini.Jap2,nk tunjuk lar ckit muke bonda hamba nih..

Dan sebenarnye aku nih nk gtaw yg arini bersamaan 1 Rejab, aku dah berjaye menghbiskan puase aku..(sambil angkat kening double jerk)kui2..bkn ape,sbnanye aku nih nga dlm proses nk bayo puase taon lps yg x abiz2 nih.=D..sekian saje utk segmen Rejab Oh Rejab....chow..

No comments:

Post a Comment