Thursday, September 8, 2011

ARAU, here I come!

Oh my bell! tap tup top tip da abiz da cuti aku. Cuti aku sem ni mmg btol2 terisi sbb aku cuti2 je troz start keje n lg 2 ari nk raye bwu aku benti keje. Duit?yaww!duit blanja utk cuti kli ni mmg aku xmntk mak aku pon. Aku duk perabih duit gaji yg kononnye nk simpan wat byr lesen scuba. Tp laz2 bape kerat je lah yg aku simpan.hehehe. Takpe lah, ade lah jugak duit simpanan drp xde langsung arn.

Dan skarang ni aku mmg excited giloss nk balik arau. Tapi masalah aku skang ni, aku mmg tersangatlah malas nk pack brg. Aduh.....Mmg mls sunggoh!Skang ni aku nga dok termnong pk bile aku nk start kms beg nih,. Esok da nak berangkat blk muar sbb sabtu aku nek bas drp muar. Wake up BERLIAN!jgn mls2!keje kau xde sape yg nk tlg wat. Sume ko wat sndri oke!

"DONE!"

No comments:

Post a Comment