Friday, September 10, 2010

Selamat hari Raya Aidilfitri...

salam....

Da lame rasenye aku x meng'update' blog aku ni..rase rindu pulak tibe2..raye pertama ni mmg xde nk wat ape slain drp aktiviti makan, makan, dan makan sbb tu lar curik2 mase bukak blog aku nih...da pnoh ngan sawang da nmpknye ye..Di kesempatan ini saya, Berlian Marliana binti Ramli ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, mintak diampunkan segala salah dan silap ye sahabats sekalian.......Di kesempatan ini jugak aku nak citer lar, arini aku bangon suboh terlepas pagi, mandi3, aku pon pki lar baju raye aku yg santek yg di'sponsor' oleh Intan Marlinda, kakak aku. Tapi rase xsronok sbb xdpt g smbhyg raye...jejaka2 saje yg pegi, jejaki duk umah dan busy make over muke sgala..Aku pon x terlepas meng'adjust' selendang baru yg digayakan dgn style yg diadaptasi drp majalah DARA.com...inilah hasilnye:

sila tengok selendang saje

bersama abgku yg gedik

Da cyap2 sgala bagai, aku pon memulakan operasi melantak..sronok2,,arini dpt srpn.da lar 2, dpt mkn ketupat ag taw (mcm aku sorang je sambut raye)...

Selepas itu......

Bermulalah upacara sdey.sob3. Sesi mengutip duit raya memohon ampun dan maaf. Sebak plak tetibe bile  mendengar rintihan Bonda terchenta.huhu. Dan yg plg 'siok' nyer beta berjaya mengumpul RM300 wpon dgn hny duduk di rumah. I like...hehehe.
Memandangkan xde pape nak wat pepagi raye ni slain drp mkn, tgk tv (tetibe ujan lak,ASTRO pon mule lar nk amik MC), aku pon online lar. nk bukak FB pon boring, xrmi yg on9. Almaklumlah ari raye,sume balik kampung, makan ketupat, lemang sgala,g raye umah sdara mara,kengkawan etc..Jadinye xde sape lar yg on9. Yg ade pon bape kerat saje. Aku bile nk g beraya???jwpnnye....lu pk lar sendiri.hmmmmm....xtaw lar,,jika tiada aral melintang pukang aku g lar beraya yerk...ok lar cik blogger, smpi sini dulu lar kite yerk...slamat ari raye again...

MEMPERSEMBAHKAN:

4 anak HJ. Ramli dan HJH. Odah
with my lovely mom

 ayah saye

 mak n ayah terchenta

 saye....

Enhanced by Zemanta

1 comment: